[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Result. ON Mar 23, 2011 AT 3/23/2011 05:44:00 AM
hello everyone. just got back from school. yes, aku baru ja ambii result spm aku. i won't share with everyone about it. aku hanya boleh cakap, result aku, cukup2 makan ja. cuma a bit disappointed with myself. i should done better than this. aku pasti, aku boleh buad lebih baik dari nih. masa aku ambii result tuh, memang ak menangis! kecewa dengan diri sendiri. andai bisa ak putar neh masa, mesti aku mau buad yang terbaik! kali ni baru terasa, betapa malunya kan, bila dapat kptusan bgini. kawan2 suma byk credit. tapi aku? ckup2 ja neh. ish! cemburu lahh sgt bah sama dorang. tapi, what i can do. semua sudah berlalu. so, sekarang apa yang perlu, aku harus terima the fact! bahawa itu lah keputusan spm aku. mahu nda mahu, terima ja lah. memang aku tidak puas hati! ingat pasni mau ambii medik, tapi all science subjects, hancur! so, tiada harapan lah mau ambii medik or matriks tuk aku. 

everytime family sebut spm, memang aku tak suka dengar! sakit hati betul. dorang fikir, aku macam tak kesah ja dengan result spm kuh tuh. tapi dorang silap di situ! disebabkan aku kesa lah, aku malas mau cakap2 lagi. aku malu mau cakap! MALU! jadi tak payah lah lagi sentuh sal result kuh. please lah. aku mohon. dari aku upsr, pmr, nda penah ak smalu neh! neh kali, betul2 malu dengan result kuh. tapi apa kan daya lah. memang suda luck aku macam tuh. so, mau buad mcm mana lagi. hadapi seja lah dengan senyuman :) nurhafeezah.

Labels:


0 CHEONSA