[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Apa bah kau nih? ON Apr 13, 2011 AT 4/13/2011 05:17:00 AM
"panas panas panas! bencii joooooo! nahhh. nda suda menahannn gink sama kauuu! aduii. apa bah kau nih! ainaaaaaaaa. minta pujiii? aihhhhh. btreppp aku jo sama neh anak! pacahhhh nda lama kau ne. ambii bah suma! kasii puas hati mu! menyesal jo aku sma kau ni. kindettss lah sangatt! puiiiiiiiikkkkkkk"


ayat-ayat, yang sedang bermain dalam fikiran, apabila ternampak sesuatu yang membuat mata kuh sakit! hati kuh sakit. dan mulut secara natural mula memaki-maki. tidak tertahan sudah. dari friendster, sampaii ke sj-world. sampaii ke facebook, ke twitter, ke blogspot. ada saja, yang membuadkan aku sakit hati dalam kata lain nya, membuadkan mata kuh sakit lahhh! aihhh! memang takdir ka begini? sudah di cakap, aku memang tidak suka copycat, tapi, memang takdir sudahh ni kan, mesti terjumpa satu-dua orang. allahh! kuatkan hati kuh. BIKIN PANASSSSSS! paluii lah sangat! tapii, kadang-kadang, memang hidup perlu meng-copycat juga bah. like my previous entry, aku pernah cakap, aku memang ada juga copy orang, tapi agak-agak juga lah. jangan sampaii orang yang kita copy tuh, perasan yang kita copycat dari dia. :)

Labels: , ,


0 CHEONSA