[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Jadi kau bangga lah? ON Apr 12, 2011 AT 4/12/2011 05:28:00 AM
assalamualaikum semua! readers, stalkers dan sewaktu dengannya :)

wow. macam dah lama pulak aku tak update blog. lama kot ye. haha! bukan apa, cuma dua harii ni, demam melanda diri aku. so, off internet lah jawab nya. berkampung kat atas katil je. tapi alhamdulillah, hari ni dah feeling a lot better la compare to kelmarin. sehat dahh. strong back! haha. dah boleh online memanjang. hihi. 

okay lah, ni nak kongsi cerita lah dengan korang. tadi aku gi bandar, dengan mak aku. as usual lahh. kami gi pasar, beli tuh beli nih. then, singgah japp kat kedaii kain. mak aku sebokk nak carii tudung. so, aku temankan lah juga. ingat nak stay kat kereta ja tadi, tapi mak aku paksa turun. (kes taknakk abis minyak lah). aku masuk je kedaii tuh, "bolgga malgga bolgga malgga na gateun namja"macam tautau je kedaii tuh, aku minat superjunior. haha! gelak sendiri2 dibuadnya. aku heran juga nih, tau juga ehh dorang lagu bonamana! ingatkan, kawasan tuh tau lagu nobody je. tapi, at the same time, ada bengang sikit. taksuketaksuketaksuke. tapi aku tak kesa lah sangat. sampaii lah, time aku jumpa budak prmpuan kat kedaii tuh. tukang jual kain kat sne. aku ikut je lah mak aku, kat mne die pegii. then, time mak aku, sibuk2 carii tudung ni, budak prmpuan ni, dengan semangat lagii nyanyi lagu bonamana tuh. wahhhhh! bukan mainnnn kuatt die nyanyi. siap buad2 aksi tarian superjunior lagi. terasa nak muntahhh time tuh! ye lahh, aku tauu lah die semangat, tapi agakagak beb!, lirik kau bukan mainnn terbabassss jauhhh ke afrikaaaa! hmm, walaupun aku bengang, diam je lah, senyum je lah depan budak tuhh. tapi, mak aku pulakk sibuk juga nak ikut nyanyi lagu tuh. nak show off lah konon. (aihh mak aku nehhh). so, budak tuh, heran lahhh.

budak tuh : ehh, macik pun tahu lagu nih?
mak aku : aii, tau bah macik. lagu superjunior bah nih.
budak tuh : hehe. kuh fikir macik nda kenal.
mak aku : kau fikir, macik ni cincai. banyak suda album durang tuh, sampaii buad concert lagi.
budak tuh : haha! iya bah cik. baru2 neh durang d kl buad concert! banyak gambar aku    ambi dari internet. lagu2 durang suma kuh hafal.
mak aku : ohhhh yaka? *bunyi bengang
budak tuh : a'ahh. selalu tuh cik, durang keluar di kbs sama animax. hensem2 bah 10 orang tuh. baru2 ni cik, ada tuh kuh beli cd durang. macam2 cd suda kuh beli.
mak aku : *disebabkan terlalu bengang* ohhhhhhhhh yaka? nahh, anak macik pun ada album2 durang. di order nya dari korea. tuh hari, concert d kl tuh, anak macik ada pegi sana. dari SS2 ke SS3.
budak tuh : ohhhh ya cik? apa tuh SS2? SS3?
... time aku menyampuk....
aku : aii bilang, minat suju? SS2, SS3 pun kau tidak tahu?
budak tuh : *cover malu* ohhh concert durang kan. aku sengaja bah tuh.

perbualan kami stop macam tuh ja. sebab, mak aku dah jumpa tudung yang dia nak beli. so, kiteorang pun blahhh darii kedaii tuh. tapi, sampaii sekarang aku masih BENGANG dengan budak tuh.

kata, minat superjunior kan, tapi, excuse me, superjunior consists 13 member ok! so no matter lah kau kata kau tuh elf baru ka lama ka, jangan penah sebut 10 orang member. tetap 13 ok! then, bilangg minat suju, takkan tengok suju di kbs and animax ja? -.-" ni mesti kes, kau baru kenal kan. jangan lah nak show off banyakk sangat sal kpop! memalukannn beb! ewwww. muntahh betul dengan perangaii budak tuh.

KAU BANGGA LAH KAU TAHU LAGU2 DURANG? 
-.-"

Labels: ,


0 CHEONSA