[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Kisah semalam dan hari ini. ON Apr 9, 2011 AT 4/09/2011 01:47:00 AM
hallo korang! assalamualaikum :)

okay. hari nih, aku nak share cer aku dengan korang. semalam dan hari ini. hehe! semalam, aku dok layan maharaja lawak lagi. second week. kyaaa! sukesukesuke! sebab jozan punya performance, dah makin panassss! haa! aku dah tak saba nak lihat apa pulakk yang jozan akan bagi, next week! musical comedy wokk! excited. tapi sebelum tuh, aku kena lah, langgan pakej mustika. okie, kepada semua yang belum langgan mustika tuh, jom semua nya! kiter pegi office astro. jommmm! supaya, dapat lah layan ML lagii. :D *sounds so excited cik fheeza neh*

kepada member-member aku sekalian, 
oi kawan aku semua *pointing kat member aku lah*! kan aku dah cakap dengan korang, last week korang cakap, jozan tak best kan? memang ler, sebab enjin dorang belom panas! *tapi, bagi aku tetap best la* ahh, semalam? pa cer? gempak kan jozan? hoho! dah lah, mengaku je lah jozan tuh memang hebat. hehe :) takyah lah nak menafikan nyer. muahahahahaha :D

bagii aku, selain Jozan, Jambu pun buad persembahan yg gempak semalam :) haha! ingat lagii sal tok yang pakaii boxer tuh. kalau lah real, sumpahh pecahh perott! bahahahaha. tapi, asal eh, kumpulan WAI, tak banyak yang gelak? padahal, bagii aku, lawak dorang, boleh tahan juga. kesian pulakk tengok dorang semalam ): Nabil, bagi aku, enjin masihh belum panas lagi. looking forward for his next week, musical comedy. also, Sepah. ahaahaha! gelak sakan aku semalam gara-gara dorang nih. adoyaiii. okay, stop kat sini lah, cer semalam. lau tak! confirm tak muat blog! sah-sah, nanti blog jadi berat. hihi
_____________________________________

kisah hari ini pulakk! takda lah juga menarik sangat. sumpahh tak menarik! aku pegi bengkel je. bukan bengkel kereta, tapi bengkel memandu. tak menarik kan? haha! tapii, peduli apa lahh. lantakk lah. my blog okay! suker hati aa nak cer apa kat korang. hehe! mula masuk bengkel, kul 8 pagii. sampaii lah kul 12 lebih. perrghhh! mengantukkk beb. dah lah aircond. waahhh. kena-kena lagii, hujan time tuh! sape yang tak ngantuk. paksa je mata neh, buka. lau tak, silap-silap kena smack oleh penceramah tuhh. hihi. esok sambung 3 jam kat litar. weeehheeee! tak sabaaa dah. hahaha! lepas bengkel, 8 jam! aihh, cepat2. nak lesen nak lesen.

Labels: , ,


0 CHEONSA