[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Lu cakap minat kpop. Tapi.. ON Apr 3, 2011 AT 4/03/2011 02:50:00 AM
assalamualaikum semua.
nih, aku just nak share apa yang aku fikir je lah. semalam, Tirai AF9. confirm korang semua ada tengok kan. best tak performance dorang pada pandangan korang? boleh tahan lah lau bagi aku! ada best, ada juga yang not bad lah. 

tapi yang aku bengang neh, dengan budak Erul ni. kata minat kpop sgila gila nya, tapi takkan lah "annyeong haseyo" pun tak lepas! benda basic tuh! for sure budak2 kpop, sumer tahu sebut kan! ANNYEONG HASEYO! tuh je yang aku bengang. lau pasal, dia nyanyi lagu 2pm, takyahh komen lah. sebab aku pun bukan nya pandai cakap korea, so dia nyanyi salah ka apa, tuh kita tak tahu lah kan. Erul ni bukan nya teruk ke apa, full package beb! ada rupa! cuteee lah. suara pun sodapp. sahsah la banyak fans dia. tapi tuh je lah, takyahh lah cakap korea lagi. aku tahu juga sekarang ni, korean wave, so memang banyak lah fans kpop seluruh negara! tapi please beb, basic korean perlu juga kita tahu tauu. huhu. 

maaf lah, kepada fans2 Erul. bukan bermaksud nak kutuk dia pun.eh jangan marah haa. *bujang lapok style


okay. back to Tirai AF9 semalam kan. happy sangat tengok Pak Nil back to AF again. sukesukesuke.  siap metion Super Junior lagi tau! hahaha! and tambah lagi, Amy pla pengetua dia. wow! best lah. cuma aku takda lah minat sangat AF ne.compare to ML dengan AF, rasanya aku lebih gila dengan ML. haha! tapi, lau nak list favourite aku semalam tuh, hmm, aku minat Nera! budak dari sabah tuh. and Miza pun boleh tahan juga. nice beb suara dia. kalau lelaki pula, aku minat Amir. sodappp suara eh. satu umur dengan aku. cehh. bangga lah pla. looking forward to see persembahan dorang.

0 CHEONSA