[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Malaysian Kpop Band? ON Apr 28, 2011 AT 4/28/2011 01:56:00 AM
hello bloggers, viewers, stalkers and all lah :)

dah dengar ke sal 24:7? aku rasa, dalam kalangan kpop fans memang dah tahu pasal band nih. okay, first aku nak introduce lah pasal band nih. 24:7 is the first Malaysian Kpop group in here. and aku sama sekali tak suka dengan group ni, and orang yang mengasas group ni! eww! agak-agak lahh korang ni. dah ketandusan idea ke apa? sampai-sampai nak ikut2 kpop ni. kalau malaysia, buad cara malaysia lah. takyah la nak buad msia kpop group. K stands for Korean! it means for Korea lah. so msia korean pop, sangat tidak sesuai!! please lah wei. and you know what, nama group nih hampir sma dengan group 24/7 from Korea. yang membezakan ada [/] dan [:]. tuh belum lagi! nak tahu ke tak nama2 member ni? haha! okay, nama dorang:

Aloi, Virgo, Aar, Fifie, Jaq, Kim, OB, Iym, dan Taemin.

TAEMIN? ahahaha! ketawa perut aku. sah-sah betul la dia copy dari Lee Taemin from original Kpop group, SHINee. adoyaii! takde idea lgsg. apsal takguna je nama melayu! hassan ke ali ke abu ke. iskk! kan aku dah kata, kalau malaysia tuh, buad caraa malaysia la. apa nak jadi dengan industri muzik malaysia ni? bila nak maju? takkan la nak terus-terusan copyyy memanjang! heran heran. dorang nih, duduk kat malaysia kan? artis malaysia kan? tapi kenapa nak cop diri dorang KPOP group? omgg. tapi apapapun, hope dorang boleh cari makan kat industri nih. belum debut, dah ada anti-fans. hmmphh. goodluck laaaaaa 24:7 ~ 

Dari kiri; Aloi, Virgo, Aar, Fifie, Jaq, Kim, OB, Iym, Taemin.
Mcm pernah nampak la style nih! Haha
\
/
\
V
SUPER JUNIOR punya TRADEMARK


mostly, kpop artists semua buad mcm tuh, so dalam kata lain nya, dorang copy lagi style tuh. haihh. tak tahu lah. anyway, macam aku cakap tadi, all the best lah for 24:7, Malaysian "KPOP" group.

okay, before aku nak end entry aku, nih lagi group ala2, kpop lah kononn! eww. dan ini lagi dahsyat sikit, girlgrouppp laa! tengok la pakaian! amboii. siap tayang kaki la pula! kalau macam SNSD, Wonder Girls punya kaki takpe juga, ini ~ aihh. takyahh cakap lahh. btambah je dosa aku! make up tuhh lagi. ya allah! berapa tan korang pakai tuhhh? haha! ah, dorang nih agama apa eh? kalau ada yang islam, pegii jahanamm la wei. buad malu orang islam jep! aku heran betul la! dengan industri muzik malaysia nih. takkan nak copy budaya kpop je memanjang? please lah! wake up lah malaysia. buad malu je kteorg je. kalau pun nak buad mcm nih kan, cari lah identiti sndri.

Nama band: Gula-Gula 
(sah! ketandusan idea! nama pun gula-gula! Gula-Gula celupp lah tuh kan? celup keluaran "kpop"! 
Mei Mei, Chahcha, Rara, Erwina, Joy, Achie

Nampak tak legging ke apa namany tuh, yg mcm koyak2 tuh?
Rasanya ak macam pernah nampak lahh! clue: "Hot issue ohhh!"
Ah, tajuk lagu dorang tuh, aku macam nak muntah pula! Macam style2 gedikk je aku tengok!
Tuh diaaa! Memalukan sungguh! show2 kaki konon! Kaki takde la  panjang sangat. Pkai jeans lagi ok laa!
Takyah la nak show off kaki korang! Byk dah yg komen kaki korang macam mana! Pham2 laaa.
Dah macam "tutttt" dah aku tengok dorang nih. Sorry! Haha! 
Tapi apapapun, macam 24:7, gudluck lahhh for Gula-Gula! -.-"

Labels: ,


0 CHEONSA