[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Ohyeah! It's a new biased. ON Apr 7, 2011 AT 4/07/2011 02:48:00 AM
hello eberibadi *hancor english* hehe :)

baru pulang dari rumah nenek. terus buka blog, and update. hihi. actually, aku pun tak tauu nak share apa dengan korang. takda yang interesting pun, yang berlaku hari ini. hang out dengan member pun tak jadi, since hujan kan. huhu ): so, plan semua, tunda pegi hari esok. or maybe, next week lah. haha! menghaus lah aku dengan member, tak dapat jalan. it's okay lah, masihh banyak masa lagii pon.

ohh! sekarang, baru aku terfikir, benda apa nak share dengan korang. tentang, my new biased. hmm, aku cakap, new biased tak bermaksud, aku dah beralih minat dari heechul tau. tak tak. aku masihh minat kim heechul. heechul always be number 1. benda yang tak mungkin akan bertukar. so who's my new biased? who is him? hehe. he's a member of Beast! regular member of 100 points out of 100. fake maknae in his group. hehe! who is HE?


YANG YOSEOB
yes, it's Yang Yeseob! i fell in love with this cute fake maknae guy. Yang Yo! uri 땅꼬마. hehe. aku start minat yoseob pun, baru-baru ne je. masi newbie lah. so, kepada fans2 yoseob, takyahh lah nak bash2 aku eh. aihh, cute lah sangat mamat nih. geram betol kat dia. muka, tak lah handsome, tapi charm dia is aegyo-ness. geez, kalau dia dah start, buad muka aegyo, kyaaa! cair beb. and i love, yoseob's personality! hyper giler. sukesukesuke. tak boring! funny! syokk lahh. memang dia neh seorang periang! sukeeeee senyumm :) and gara-gara die suke senyum and suke buad aegyo style, membuadkan die di gelar, fake maknae. nampak macam paling muda, padahal, dongwoon lah paling muda. j

"yoseob does the weirdest thing we could ever imagine when we're upset. 
he is the best for laughter and smiles"
-junhyung-
Hyper Yang Yo with Joker or Junhyung. :)
yoseob memang seorang funny! hyper! and cute. and that's what makes me, love him. dengan ini, i'll call myself as B2UTY (fanclub Beast). tak sangka juga neh, dulu aku bukannya suka sangat dengan yoseob neh. pernah lagi aku kutuk! time tuh, rambut dia macam poodle. aku cakap "burukk lah sangat rambut engkau". hehe! sian yoseob. aku even, pernah juga kutuk2 Beast neh, depan kawankawan aku yang minat group neh. macam-macam lah aku cakap. tapi, tengoklah sekarang! i'm yoseob biased beb! and boleh dikatakan, dah menjadi B2UTY. hehe. proudly to tell you. :D aha, before i forgot, i prefer yoseob in black hair. :)





Labels: ,


0 CHEONSA