[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Powerful. Termantop. ON Apr 16, 2011 AT 4/16/2011 03:51:00 AM
assalamualaikum readers, stalkers and all.

semalam, aku layan maharaja lawak. like always lah. ML punya pasal, aku sanggup langgan pakej mustika. lantakk lah orang nak cakap buang duit ke apa. dah nama nya pun minat kat show tuh, so apa pun boleh lah. hehe! semalam, tema dorang, adalah musical comedy. so, memang enjoy lah layan ML semalam.

and bagii aku, persembahan yang terbaik untuk minggu ke-3, adalah JOZAN. bukan sebab aku minat dorang. tapi, memang powerful lahh! the best musical comedy. otak memang kreatif. ada kesinambungan. lirik dorang tak ubah, tapi cara dorang sampaikan memang lawakk! macam-macam laguu ader. mantapp lah! tak caya? jom layan video JOZAN minggu ke-3. finally, jozan dah mula tunjuk belang :) weeeeeewwww!


okay. second terbaik untuk minggu ke-3 bagi aku, adalah kumpulan Sepah. memang makanan dorang lah, kalau musical comedy ni. best! lawokkkk! and yang ketiga terbaik, Nabil dengan piano lalat die. syokk! minggu ke-3 lah aku paling puas hati. bukan apa, sebabnya semua favourite aku, buad the best malam tuh. hehe. Jozan, Sepah and Nabil. looking forward for their 4th week performance.

ahh, layan juga video Sepah and Nabil kat sini. jom!


Labels: , , , ,


0 CHEONSA