[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Saya masih belajar, dan masih mencuba. ON Apr 5, 2011 AT 4/05/2011 06:49:00 AM
assalamualaikum semua.

hari nih aku belajar memandu. wahh, bestnyer memandu. baru first time memandu. rasa macam nak lagii. aihh, tak sabar dah nak dapatkan lesen. cepat lah, abis bengkel, 8 jam, QTI then JPJ test. abes tuh, bila dah dapat lesen, boleh la merayau2 dengan member. hehe! takyahh lagi naik bas dengan tambang 70sen pegi kim fung, 1.40 pegi bandar. hihi. nanti lau dah sambung study, lagi best! bangga lah, bawak kreta! haha! 


back to story lah kan. aih, first time pegang stering! haha. selama nih, keja aku start enjin je. tapi tak penah sentuh stering. nih kali baru lah! haha. then, kali nih juga lah, aku belajar tukar segala clutch/gear. hehe! lawakk beb lau korang tengok aku memandu tadii. hehe! asyik asyik matii enjin. masii lembapp. start gear pun aku tak pandai. terus melajakk! mak aku dah bisingg dah. hihi. tuh baru tekan clutch then tekan minyak, belum lagi tukar gear 1 pegii gear 2. hehe! ada satu kali tuh, boleh boleh nya lagi aku melajakk, sikit terlanggar kereta mak aku. (aku pandu guna kereta bapa aku). bisaa sakit jantung mak aku tengok! haha. time tuh, aku tak pandaii brekk perlahan. ambii kau, brek mengejut! hihi. lawakk lah lau orang first timer, bawakk kereta nih. baru aku paham apa yang dorang rasa. hehe! then, time naik bukit lagi masalah! ahahaha! MATI KAT TENGAH-TENGAH BUKIT. dah lah mati,  tak tenaik pulakk tuh. allah! maluu nya aku! masa tuh, ada lagi orang nampak aku. aihh, sengal betol dorang, dok ketawa2kan aku. orang baru belajar lah paluii ;pp pahampaham lah. haha. then, lamalama practice, boleh tahan lah juga untuk budak first timer macam aku neh. cuma tuh je lah, start gear (yang tekan clutch, gear 1 then tekan minyak tuh) and naik bukit! aku masih belom lepas. hehe! 

esok petang nak driving lagi. yahoo! mak! jom gi kawasan stadium. ajar feeza! hoho. oh yahh! befora that, esok kul doblass nak outing dengan member. mintak-mintak lah tak hujan esok. amin. korang, tolong aminkan juga lah :)

Labels: ,


0 CHEONSA