[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
chapter baru. ON May 3, 2011 AT 5/03/2011 08:18:00 AM
assalamualaikum readers, stalkers and all :)

nah kelmarin, aku check, semakan keputusan ke tingkatan enam, awal pagi lagi tuh. semangat kan. hihi. alhamdulillah, ada juga nama kuh melekat sana. dapat, di sekolah yang sama. sekolah tersayang -.- SMK.Muhibbah, Sandakan. 9 Mei nih, dah start mendaftar and masuk sekolah lah. 




sekarang, diri masih berada dalam dilema. samada, nak teruskan form6 or ambii diploma. tapi, aku nak tunggu upu dulu. then baru decide, nak sambung kat sekolah or masuk U. aku tak tahu napa, tapi hati nih kuat betul bkata, suh aku masuk form6. like my previous entry, aku pernah cakap sal form6 and diploma. kalau ambil diploma, macam buang masa pula, 3 tahun. tak macam form 6, setahun setengah je. dah tuh, terus boleh sambung degree. form6 memang lah susah, tapi kelebihannya, budak2 lepasan form6, senang masuk U, ambil degree compare to diploma or poli. tapi, seriously, aku nih tak sabaa nak masuk U life. nak juga merasa sebenarnya. tapi tak tahu lahhh. so, nurhafeezah! up to you girl. decide betul2. :D

Labels: , ,


0 CHEONSA