[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Hanya mampu menahan nafsuuu! Haha ON May 1, 2011 AT 5/01/2011 09:14:00 AM
assalamualaikum, para pembaca, para pen'stalkers, dan semua para2 lah.

tajuk entry kali nih, lain2 pula kan. haha! actually, tadii aku round2 cp (centre point) d kk dgn beliau. pusing2 shopping lahh. rutin harian ketika berada d kk. shopping till sakit pinggang and kaki. sekali, round punya pusing, ternampak pula, satu benda yang memang kekiutann terserlah lah. benda apa tuh? this one!


ni lahh benda tuhhh. polaroid camera! aku nak sangat polaroid nih. ingatkan bapa aku nak belikan aku dah tadi, ye lahh dia pegi tanya berapa harga, so aku ingat dia nak beli la tuhh. rupanya, sekadar tnya hrga je. ish! asal tak beli je trus! huhu! kiut gila camera tuh. tapi, aku terpaksa akur je lah, tak dibelikan. sebab tuh lah aku cakap "hanya mampu menahan nafsu" beli polaroid la jawabnya. hihi! benda ni bukan apa, sebab utama aku nak beli adalah, camera ni camera yang dikehendaki dalam klangan aku dan kawan2 concert aku. hik3! baru2 nih, kat SS3, ader lah sorang elf untung gila! bgmba dgn donghae, guna polaroid! isk. aku nak juga! bukan sekali, dua kali lagi tuhh. camera, dslr die tak layan pon. sebab tuh la, hati aku tergerak nak beli benda alah nih. haha! i think, i need to save money for that thing lah. memang nekad nak beli. harga dia pun takde lah mahal sangat. lebih kurang, dalam 3 4 ratus je. kira ok lah, sebab before this, aku fikir mahal lah sgt, mcm sribu lebeh ke. hihi! anyway, hopefully lah, camera tuh belum abis dijual. "kau tggu aku, eh polaroid! tggu smpaii duit aku ckup" haha! 

Labels:


1 CHEONSA