[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
i'm back to school ON May 9, 2011 AT 5/09/2011 02:17:00 AM
assalam para bloggers, stalkers, and semua para2 yang ada lah.



nih hari, aku dah start masuk sekolah. jadi budak sekolah semula. haha! best juga lah! sebab dapat jumpa dengan kawankawan aku. cuma tak banyak lah. sebab yang lain, tuh dah nak masuk matriks/U. even, one of my bestfriends pun aku tak dapat jumpa. it's okay lah. anyway, new life, new class lah juga. kelas ekonomi. 6 rendah ekonomi. subject2 nya pun bulee tahan lah. tapi rasanya ak mahu drop tuh ekonomi. nak ambii BM. so, maybe kalau aku tukar, rasa2nya, tukar kelas kot, ke kelas perniagaan. tengok lah macam mana esok. tapi paling happy ni, akhirnya aku dengan bestfriends aku, ahchan and huda, sekelasss! finally. sekelas balik! ohyeahh! 

tadi, pulang dari sekolah, aku dengan kawan2, attack tuh bandar sandakan. nak carik kain Hitam Dunhill. bgaya betul sekolah tuh. mahu juga b'dunhill2. isk! nasib nda d suru carii kain "marlboro". kkk ~ -.-" susanya lah carik tuh kain hitam dunhill. tapi, nasib juga lah, ada jumpa. then, round2 gentingmass mall. konon nak beli kasut hitam! sekali d dalam tuh, men'test kasut ja. abis satu baris kasut di try, yah juga teda nih di beli. hik3. kakak2 kdaii tuh, b'trepp suda menengok. hihi. sorry kak!

anyway, i'll be less online from now on. huhu! bye bye blogger! bye bye all. see ya! assalamualaikum.

Labels:


2 CHEONSA