[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
kebingungan melanda diri ON May 12, 2011 AT 5/12/2011 05:36:00 AM
assalamualaikum bloggers, stalkers and all :)

hoho. suda 3 hari, masuk ke alam form 6. best juga lahh. tapi, macam hari tuh juga, aku masih bingung, mahu pilih kelas ekonomi ka, kelas perniagaan sekarang nih. c mama, berabis suda menyuruh masuk kelas perniagaan sebab ada BM. tapi, aku nih pula, dua hati. mahu juga, nda mahu juga. aduii. dilemaa yang sangat. kelas ekonomi, macam syok! sebab, aku suka teacher yang ajar aku MUET. senang masuk! english dia, pergghh! macam air ja dia bspeaking. sebab tuh aku suka. kalau kelas perniagaan, yang ajar subjek tuh, hmmphh. ok juga, cuma nda brapa la compare to teacher tuh. then, di kelas ekonomi nih, bukan ramai pelajar, dalam 19 orang ja. senang lah mahu belajar. aman ja! tapi kelas perniagaan, nahh! paling manang lah dorang. 38 orang ka. tuh belum lagi masuk yang budak2 rayuan. huhu. 



tapi, semua tuh bukan lah sebabnya ak bingung sangat. yang aku terlampau dilema lah konon sebenarnya, pasal, subject ekonomi. senang ka subject tuh? mana senang kalau dibandingkan dengan bm? tapi, sekarang, subject eko, aku langsung tda asas. bm? ada ruang2 lagi bulee score. kununnn lah. esok, jumaat, hari terakhir mahu buad decisions. aiyahh. bingunggg nya! 

Labels: , ,


0 CHEONSA