[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
perlukah begitu? ON May 27, 2011 AT 5/27/2011 06:39:00 AM
assalamualaikum para bloggers, penstalkers, and all :)


tajuk entry: perlukah begitu? 
yahh, perlukahhh CANTIK/HANDSOME dalam memilih kawan? 
bukan apa, kebelakangan aku terasa lah sikit, dengan budakbudak baru kat sekolah aku. aku tengok, mostly, semuanya nak berkawan dengan budak yang cantik! cute. cett ~ yang kekurangan nih, macam dipinggirkan. aku layan, dorang macam nak taknak je layan. ader yang layan gitugitu, ader yang siap buaddd dek (buad tak tahu) je kat aku. bila, kawan yang cantik layan dorang, wow! layanan dorang bukan main lagii ~ aku sedar juga lah, diri aku banyak kekurangan, tak cantik, badan pun ala2 tong dram! so, sapa lah nak kawan dengan budak cmni kan. sumpah, memang aku sedih lah juga. nak chill, pun susah juga. entah lah.


tapi seriously, perangaii budakbudak macam tuhh, buad aku nak muntah depan dorang je. hebat sangat lah tuh konon, nak pilih-pilih kawan yang cantik. kalau korang tuhh miss world, takpe juga! ini ~ hampehh. booooo. kalau begitu lah style korang nak pilih kawan yang terkiut tercantik, bagus buang laut lahhh muka korang tuh! sokayy. aku redha je lah. mungkin, ader hikmah kot, tak banyak kawan sekarang nih. 
tak banyak kawan, tak bermakna aku mati pun. kan?

tak payah lah nak amalkan sikap pilih bulu dalam berkawan, 
cause we all are just the same.

Labels:


1 CHEONSA