[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
You guys are so ... ON May 5, 2011 AT 5/05/2011 09:06:00 AM
hey readers and all :) 

korang dah dengar kan pasal budak2 Msia KPOP lah konon, yang 24:7 tuh. goshh! tadi, aku baru je view2 page fb. terjumpa pula, video budak2 nih. kalau video biasa takpe lah, tak juga aku nak share kat blog aku. tapii, uurrghh! performance dorang buad aku tersangat nak muntah! BONAMANA all the way. and the choreography seriously buad malu je. aku tengok dah macam senam robik! entah2, kalau Super Junior tengok, ketawaaaa sakan dorang. aku berharap je lah, heechul or the other boys tak jumpa video nih. kalau tak, buad malu Msia! bukan tak bangga, tapi agakagak lah weii. tengok je lahh gerak tari korang tuh! ewwww. budak2 nih, dah macam pathetic betul lahh. isk! SME buad choreography tuh bukan main smart, and for me, it's one of the best choreography and you guys, buad macam tuh je? aiguuuyahh! kata BAND "KPOP", tapi takkan tarian macam tuh je?? buktikan lah kalau korang tuhh boleh menyaingi 
ORIGINAL BOY/GIRL BANDS FROM KOREA.

see this video. the only expression yang aku ada after watch it, is EWW~


okay, since video kat atas nih tak dapat bukak! disebabkan, pengasas dorang dah DELETE lah tuh. hahaha! tak mampu nak tahan komenkomen pedass lagi hot anti dorang. ni ada lagi satu video dorang.



adoyaii! tersangat lah teruk! and video tuh, got 850 dislikes. LOL! lawakkkk. kesian kesian.

Labels: , , , ,


0 CHEONSA