[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
Adinda Evans: Kesah apa aku bukan virgin? ON Jun 5, 2011 AT 6/05/2011 09:57:00 PM
hey fellas. lama tak update belog aku. selama ni online kat twitter/facebook je. guna phone. so, baru-baru nih, aku buka twitter aku, tengok kat timeline, banyak sangat hashtag #AdindaEvans. even dah jadi no1 trending topic in Malaysia and no3 untuk worldwide kat twitter. then, timbul lah macam-macam pertanyaan dalam fikiran aku, 
ADA APA DENGAN ADINDA EVANS?

so, after digging cerita pasal dia, rupanya budak nih buad pengakuan yang palingggg menang lah, dengan entry
KESAH APA AKU BUKAN VIRGIN? 
woo ~ bernas dik, fikiran kau! mengaku kat 1Malaysia/1Dunia yang kau tuh dah kena cocokkkk! parah parahh.   


fuhhh. MARUAH DIRI? biar betol kau masii ader maruah diri? 
memang takda punya orang nak buad statement macam ni, melainkan kau. tersangatlah "brilliant" idea cik Nadia Elliza. skang, kau rasalah kemaluan yang bertubi2, bila 1Malaysia heboh pasal kau. 

Labels: ,


0 CHEONSA