[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
and the countdown's end ON Nov 13, 2011 AT 11/13/2011 05:50:00 PM
to those form5's students, goodluck for your SPM. especially, to all SMK Muhibbah, Sandakan students. all the best people!



HF026A029 : teringat pula masa aku tengah ambi spm tahun lalu. haha! first day masuk kelas, cett gilaaa bedebaa betul dada ne. hehe ~ time exam addmath dluu, perut aku buad perangai. kluaa masuk tandas la crita'y. allah je tahu macam mana la prasaan aku time tuh. menahan "saham" yang nak kluaa tuh satu hal, yg kedua nya, apa laa fikiran pengawas yang menjaga bilik kmi time tuu. asyik2 bdk nih kluar msuk. hehe ~ confirm dia pkir aku meniru kat dalam tndas. haa! ketiga'y, payah betul nak menjawab paper dlm keadaan mcm tuh. bepeluh satu badan aku time tuu. huhu! in the end, ak dapat addmath gred E. haha! ni laa akibat lau makan terlampau banyak before exam.

so, adik2. jangan makan terlalu banyak ye, bila nak ambi exam. hoho :3

Labels:


0 CHEONSA