[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
The Partayy! ON Nov 12, 2011 AT 11/12/2011 09:17:00 PM
6R1 daebak!

at last. after two years, takda party akhir tahun, akhirnya pricipal kami agree juga untuk adakan jamuan-jamuan akhir tahun nih. thank you miss. merasa juga aku makan2 besar! ohh well, it was all fun! lots of foods, nasi briani, cakesss (chocolate and cheese), and steamboatttt! ohhyeahh ~ i nevernever had steamboat as a menu for year-end party. first time. haha! amazing party awesome foods. thankyou classmates! 




so, here's some photos taken on that day.

we were all looking at that yummyyyy cake!
delicioussssssss ~!



on our way, taking all the food from my friend's car.
next year. huda and mye will back to school! ohhyeahh. i won't be alone again. but ada satu ketika, aku macam tak mahu dorang balik. #sorrytosay. with their comeback to school, means i won't be close again, with Tan, Laila and Vian. And Qiela, and Chelse and Fion and Min and and Sabe and Mas (she'll be going to uitm) and everyone laaa. huhu ~ tapi apapapun, aku akan tetap RAPAT dengan dorang. semakin sayang dengan dorang semua :) hehe ~ ditinggalkan sendirian without bestfriends, memang ada bagusnya juga. at least aku dapat belajar berdikari, and belajar berkawan and cari kawan. yalah, selama nih aku bukannya banyak bergaul pun dengan kawan sekelas aku before huda, mye and jiya pergi. so, semua yang berlaku nih pun ada hikmahnya. kalau laa dorang huda, jiya and mye nda pergi dulu, confirm sampai sekarang, kawan aku cuma tertumpu kepada dorang tiga ja. mana mahu bergaul dengan yang lain. ah well, i'm happy because aku dah boleh bergaul dengan dorang semua. :)

Labels:


0 CHEONSA