[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
untitled ON Nov 14, 2011 AT 11/14/2011 05:02:00 PM
good morning people! just now, i received an email from MYSJ. lega rasanya dorang dah received payment aku for the MO.A ticket. dapat juga aku tarik nafas lega. bukan apa, empat hari lalu, aku bank in duit aku kat akaun dorang. tapi, si mesin bodoh kat bank tuu, buad hal pula. resit dia dah abis, so slip bank tak dapat nak dikeluarkan laa ~ aiguguuu. risau juga d buadnya. slip bank takda, cmna nak buktikan payment kan. hmm ~ pastuu takut pula dorang tak pcaya kat aku. tambah laa aku risau. then try tanya kat kawan nih kawan tuu, dorang cakap just bagi date, time and jumlah duit aku bank in. bila dah sent macam tuu, tunggu punya tunggu, MYSJ cakap it will be helpful kalau aku dapat minta resit dari bank. so yesterday, terpaksa pergi ke bank tuu, nak minta resit kemasukan duit. ingatkan aku boleh dapatkan slip bank tuu, rupanya dorang pun tak bole nak keluarkan nya, so aku cuma dapat resit pengesahan payment je la. dorang bagi cop, and masa duit masuk ke akaun mysj.

then. aku pun email je laa resit aku. and pagi nih, alhamdulillah, dorang dah checked payment aku, and they received it. woohoooo! so happy! it's official la, cousin aku akan join kiteorang this 3rd december. actually, ticket yang aku belikan nih, it's for my cousin. banyak betul halangan nak belikan ticket untuk dia nih. mula2 cara nak dapatkan duit. she asked her dad, sisters for money but none of 'em nak bagi pinjam duit kat dia. aku nak tolong pun, payah! sebab aku pun dah kepayahan nak dapatkan keizinan pegii concert tuu. fikir punya fikir, idea minta tolong kat pacik kitaorg, muncul tiba2. haha! malu betul la, tiba2 call pacik aku, rupanya nak minta sponsor tiket je! aiguuguu ~ tabal sai yang muka minta sponsor! huhu. malu diketepikan, niat disampaikan. bila dah cakap niat tuh, tekejut juga bila pacik aku cakap "ok, nanti pacik bank in ja la esok." yeehaaaa! happy tak terkata aku dan cousin hari tu. senyuman ktaorg dah melebihi telinga da. haa! and .. bila ktaorg daa dapat the money, there's another problem! all fan clubs have closed the order laaa! T_T MYSJ, SJ Malaysia Family, and even SJworld. aku dah taktau nak buad apa lagi. then, buka twitter nampak la orang nih tweet benda nih "WE GOT 3 RM180  EXTRA TICKETS, please mention us blablaba". tapi aku naik angin betul, bila takda satu pun reply mention aku! cisss. hampir 6kali ak buad camtu, takda juga dorang reply. dah la time tuu ak guna fon je, habis credit jo! --" so, ak just biarkan je la. pastu, jumpa lagi satu announcement kat fb. dorg ckp dorg ad satu extra ticket. bila ak ckap AKU NAK, takda pula respond. behh ~ same case! sampai la, MYSJ buad satu announcement dorg open lagi order for MO.A ticket. cepat2 aku send email to book one ticket. lepas tuu, masalah slip bank lagi! tapi, syukur la, semua dah selesai.

yang penting sekarang nih, cousin aku akan join aku tengok MO.A! woohooo! takde la aku nak sendiri2, tengok concert. yeehhaa! JIJI, cepat2 la kau abis SPM, pastuu kita fly pegi KL. oohyeahhh!

Labels:


0 CHEONSA