[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
ohh cuti! ON Dec 6, 2011 AT 12/06/2011 03:48:00 AM
helohelo people! agak lama rasanya cuti nih bagi aku. dah sebulan kot cuti sekolah? #ehyeke? entah lah. aku pun dah lupa bila aku start cuti sekolah. haha! sasau! 

okay, so let's look at what i've been doing on this boring holiday.

sleeping all the time
eating all the time!
ohh! this is definitely like me!
so, this is what i'm doing! eating. sleeping. surfing. and i am so so boring! no friends to hang out with! semua pun busy dengan holiday. boring nya cuti aku kali nih. --" okay, sambil aku cakap aku BORING dengan cuti nih, teringat pula aku tak lama lagi 2012 muncul. aiguu! nih yang tak suka nih. next year, umur aku dah 19 tahun. bukan sebab umur, tapi aku dah masuk upper6, which means aku mangsa STPM seterusnya. aiyuhhaiyuhhh. pikirkan nama nya ja pun, dah meremang satu badan. allahuakbar! hanya allah je lah tahu, macam mana takut rasanya. so, tadi sambil dok update belog aku, terbuka lah hati nak hadap sekejap buku2 form6 yang dah agak berhabuk. haha! sedikit2 ter'refresh juga lah otak aku pasal makro nih! sgala KDNK yang sampai sekarang aku masih belum pass2. haha! bila dah baca, "ohh! yaa kan! begitu pula. ohyahhayhaa". hehe ~ 

hmm. aku cuma berharap kali nih, aku akan dapat result terbaik daripada result2 aku yang sebelumnya. 
no gagal again! okay!


hm. baru aku perasan. STUDY lah konon aku nih kan?
hahahaha! lawak la. sebab, selama aku cuti sekolah berapa tahun, nda pernah pun belajar! kkkk

Labels: , , ,


0 CHEONSA