[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
one day with them ON Dec 25, 2011 AT 12/25/2011 02:35:00 AM
hello bloggers, stalkers, and all :)

sebelum aku nak cakap-cakap panjang, aku nak wish
 happy christmassss 
to all of you yang celebrate perayaan nih. have a blessed day folks!



okay. back to the topic.
last 23 December was my bestfriend's birthday, Huda and we all hanging out together for one day! sumpah, aku tak pernah lah jalan dari pagi sampaii ke malam. half day pernah lah. hmm. untuk birthday dia kali nih, kiteorang tak prepare anything special for her. just merayau-merayau sana sini dengan dia. and you know what, i am so darn happy sebab dapat kumpul dengan dorang semua! the four of us! susah betul sekarang nih nak hang out complete2 macam nih. sebab everyone pun busy dah dengan study. two of my friends study kat KK, Huda and Me kat sandakan, so agak jarang betul jumpa dorang. especially, kakak Ana! pehh! memang susah nak jumpa budak sorang nih. and kadang-kadang aku agak annoy dengan perkara nih. but anyway, we finally met her! hoho! tapi yang sebenar-benarnya, kami belum complete pun! sebab kurang sorang member, Hanim! huhu. so, waktu hangout2 tuh teringat kat kawan sorang. it would be triple fun if she was here with us that time.

❧ HAPPY BIRTHDAY HUDA 
hadiah-hadiah next year baru aku bagi kau!


Ana, Huda and Ahchan (at the back, ttutup!)
Secara kebetulan! Tiga2 ambil duit! Besusun lagi ATM. Hoho

 
/
\
\/
so, the foods were Ahchan's treat! hoho :3

and here, Huda's treat!


Labels: ,


0 CHEONSA