[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
when there's no mood for school ON Dec 27, 2011 AT 12/27/2011 08:30:00 PM
assalamualaikum and hello
earthlings, bloggers, stalkers, and yang sama waktu dengannya. 


aigoo. pejam celik pejam celik, next week nak masuk tahun baru dah pun. dalam kata lainnya, school is approaching us! grr. adik2, kakak2, dan abang2 sekalian, dah ready ke belom? as for me, sumpah aku masih belom ready pun! mood sekolah pon belom ada bro! hmm. bila dah masuk, form6 nih kan, baru aku terasa yang, aku tak lagi se-excited macam budak-budak darjah and form1,2,3,4 and 5. yelah, dulu, asal ja dah nak buka sekolah, confirm beli beg baru! pensel case baru, kasut baru, segala2nya nak yang serba baru lah! fuhh. tapi sekarang dah tak lagi. makin kurang dah. mungkin sebab umur dah tuooo kot ye? hahaha. setakat nih aku baru beli baju and tudung sch ja. hoho. by the way next year aku STPM! pehh. sumpah aku betulbetul takut. yelah, exam plg susah tuh wei. aiyahh! i just wish, that i could do better than spm. and boleh lepas supaya dapat masuk U. aminn. aminn kan jugaa ye!

Labels: , ,


0 CHEONSA