[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
one two threeee ON Jan 21, 2012 AT 1/21/2012 02:06:00 AM
assalamualaikum bloggers, stalkers and all :) 
happy holy-day to everyone. 
yeehhaaaa! one week holiday, means thorns of homework. aigoo. --" thankyou teachers. you guys are the 'best'. wow konon. ah well. it's okay, yang penting cuti nih aku dapat tidur puas-puas. haha.

Last week, on January 14 sekolah aku ada buad kursus kepimpinan untuk budak-budak pemimpin. and, as part of MPPU members, kitaorang jadi fasii untuk bebudak nih. To be honest, it was my first time being a fasii. Haha. Tak pernah pula aku membayangkan diri aku jadi fasii. Wawawa. Well, untuk group aku, we got 3 fasii. Me, Irene and Syed. And 30 orang penolong ketua kelas. Fuhh. Banyakk. So, macam-macam lah 'agenda' yang kitaorang buad untuk dorang. Some games and yell. Dua je pun. Hehe.

Irene and Me


Toxic game


okay. that's all :) 
by the way. sebelum aku lupa. semalam, Malaysia dikejutkan dengan pemergian Allahyarham Izwan Pilus, abang kepada Aril AF7. Takziah buat keluarga arwah. Semoga arwah dikelilingi oleh orang-orang yang beriman. Al-Fatihah buat arwah Izwan Pilus. Terus terang, aku masih tak percaya dengan semua nih. So sudden. Innalillahiwainnailahirajiun.

Al- Fatihah

Labels: , ,


0 CHEONSA