[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
the senior year ON Jan 7, 2012 AT 1/07/2012 06:05:00 AM
assalamualaikum and hello bloggers :)
woohoo. i'm back to school now. sebab tuh, dah lama tak update belog. 


this year, aku dah naik upper 6. means, student paling veteren kat sekolah. aiguu. rasa lain pula. okay. first week kat sekolah. dangggg! a bit stressss. why? it's because of MUET. it's not like i hate that subject, but, aku tak berapa nak suka dengan speaking part. bukanlah aku nak kata, yang aku tak pandai speaking tapi seriously, once my turn to speak, aku tak tahu nak cakap apa dah. ayat semua beterabur. and aku bukannya banyak idea nak discuss and argue about this and that. sumpah, aku memang agak takut dengan benda nih. dalam banyak-banyak part in Muet subject, speaking is quite hard for me. rasa macam nak lari dari speaking pun ada. aigoo. nak tulis in english, senang lah. but, speaking? uh-uh! it's not the one for me. thank you.

MUET speaking part is on 9/10/11 and 12 July
entah macam mana lah nasib aku, time speaking nanti. 

Labels: , , , ,


0 CHEONSA