[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
i miss being a crazy maniac ELF ON Mar 13, 2012 AT 3/13/2012 03:49:00 AM
eyyoo! waddup bloggers and stalkers? 
what's up with your holiday? okay, holiday aku, macam aku cakap kat previous post aku la. thorns of homework! benci betul. takpa, last year juga! bertahan nurhafeezah


tapi .. dalam cuti-cuti nih, sempat juga aku buad part-time aku which is
fangirling!

punya lah rindu nak buad kerja ni. sejak naik upper6, aku langsung taktahu apapa pasal Super Junior. huhu. tak ke kesian begitu? feels like i'm being grounded! i know, parents aku buad macam ni pun untuk kebaikan aku, tapi aigoo! it's too much bah! online 5min time hari sekolah, pun dah kena sound! ish. tapi, aku redha. ya ya, it's for my own good juga. suka atau tak, kena terima. aku rindu Super Junior, Kim Heechul, Yoseob, and everything yang relate to Kpop la! cepat lah bulan november! aku nak STPM cepat habis so that aku boleh online sepuas-puasnya tanpa ada gangguan! HAHA :D i can't wait for that day. sumpah tak sabar nak tunggu! 

okay. time-time holiday nih juga la, mood k-drama aku meningkat! actually, drama-drama yang aku tengah tengok nih pun, memang ada main kat astro. tapi, disebabkan ketidaksabaran nak tahu sambungan drama-drama tuh, aku tengok kat online la. as usual. sekarang ni, aku tengah membusykan diri tengok 
Wild Romance, Take Care of Us, Captain and Dream High 2 







well, i'm half way to watch all Wild Romance episodes. then, will continue Take Care of Us, Captain episode 17. and DH2 episode 10. aigoo ~ still got a long way to finish it. huhu.

Labels: , ,


0 CHEONSA