[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
On Friday Night. ON May 19, 2012 AT 5/19/2012 10:32:00 AM
Assalamualaikum dan hello para bloggers.

Last 11 May, kelas aku buat surprise party untuk cikgu Muet kami, Teacher Man Chu. We throw a Mother's Day party at her home! Best kan? Haha. Bestlah bila recall balik that moment. 

The plan dibuat oleh si tukang rancang, dorang c Jess. Bila sudah di bincang-bincang, semua agree patak-patak beli kek untuk teacher. Sorang dua ringgit. Termasuklah aku. Actually dorang buat plan nih pun aku bukan tahu. Tapi aku join ja lah sekali dorang sebut pasal surprise party untuk teacher. Plan kami mahu buat surprise tuh time tuition hari ahad (13 May), ngam-ngam Mother's Day kan? Excited sudah ni kunun, sekali .. teacher buat announcement,  "I will cancel our tuition on this Sunday". Nah punyalah risau kami. Dalam kepala kami  "Nah! Nda kan lah cancel? Macam mana lah ni?". So, dorang yang lain kumpul-kumpul time kelas Geografi, bincang pasal party tuh. Kena rombak semula plan kami yang nda menjadi ni. Aku nda lah campur, sebab aku tuh on seja bilang orang. Bincang. Bincang. Bincang. Akhirnya, semua sepakat buat surprise party on the same day, iaitu Jumaat (11 May) malam. 

So, yang pergi malam tuh, Aku, Huda, Mye, Jess, Chiak, Jasmine, Syed, Nana, Sabe, Jill and Zizi. Dorang si Jill tipu teacher, konon dia mahu pergi rumah teacher, sebab mahu curhat something lah pasal personal problem (personal lah sangat ;p). Nasiblah teacher nda syak apa-apa. So, kami gerak semua dari rumah, dalam jam 6lebih gitu lah. (kasi limpas maghrib dulu bah). Around 7lebih gitu, baru semua sampai di Taman Mawar, first dorang Jill, second kami, third dorang c Jess (dorang awal, tapi ambil kek lagi). Ngam-ngam lagi hujan! Paling mananglah kan! Behujan-hujan membuat surprise. Tapi best apa!

Overall, the surprise memang menjadi. What a wonderful night! So here's some photos taken.













Labels: ,


0 CHEONSA