[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
abcdexopqrstuvwxyz ON Jul 19, 2012 AT 7/19/2012 08:53:00 AM
assalamualaikum and hi bloggers/stalker/readers dan sewaktu dengannya.

huu. dah lama aku tak post apa-apa benda dalam blog ni. almaklumlah, busy memanjang dengan dunia formsix. and now, it's already july. ya allah, tak lama lagi bulan november. imma stpm warrior! 

tbh, prestasi aku makin menurun sejak kebelakangan ni. yalah, homework semua aku tak buat. apa lagi revision! jangan harap buku-buku ni mahu pandang sekarang. makin lalai dengan dunia lain. hmmphh. pening betul dibuat begini. orang lain semua dah start masuk 'gear 1,2.3,4' dan aku? masuk 'gear reverse'. ya allah, tolonglah hamba mu ini. aku tak mahulah kejadian yang sama menimpa diri aku macam dua tahun lalu. let me make my parents proud of me. amin.

wanna know who caused all this to me?
it's E X O. yup, blame them for making my life even more miserable. HAHA. thanks exo.
but seriously, i can't get rid of this group. it's hard. hard you know, HARD! 


well. enough with them. kalau nak cerita panjang pasal 12 budak ni, confirm tak tidur ni. so hey! ramadhan is just around the corner. lusa dah puasa! SABTU ni. weeeeeeheeee! i am excited. how i wish aku boleh puasa penuh tahun nih. but it seems like, i cannot. yes. huhu /sobs/

btw, HAPPY FASTING MONTH to all muslims around the world.


Labels: , , , ,


0 CHEONSA