[ ]
the journey of her life...




tumblr
instagram
+
+
‚óÄ ‚ñ∂
my life when i was on hiatus (graduation day) ON Dec 18, 2012 AT 12/18/2012 02:58:00 AM
assalamualaikum and hello dear readers and all. 

agak lama aku menyepi dari dunia blogger nih. haha (macam lah selama nih aku aktif sangat kan) rindu betul nak post benda-benda yang tak tentu pasal kat sini. by the way, memandangkan sekarang aku dah habis stpm, untuk sementara, aku free sembilan bulan. nak kerja, tapi macam takda mood lah pula. tapi entahlah. kita wait and see je la, samada aku kerja ke tak. 

anyway, disebabkan dah lama tak post apa-apa kat sini, biarlah aku share kat korang serba sedikit pasal life aku sepanjang aku on hiatus ni. hidup aku takdalah interesting sangat pun macam korang kot.  

guess what, untuk kesekian kalinya, sekolah aku buat Majlis Graduasi untuk Pelajar Pra-Universiti. that was the first time, and kami batch pertama yang ada graduation. agak banggalah sikit. selama ni kat sekolah aku, takda wujudnya perkataan graduasi ni. hanya ada majlis anugerah yang biasa-biasa je. tapi alhamdulillah, tahun ni, majlis graduasi wujud dalam SMK Muhibbah. it was held at Dewan Suria Perdana, Pejabat Kastam.

“Kenapa kastam? Kenapa tak hotel” 
Kitaorang dapat free okeh! Untunglah kan? Jimat sikit duit. 

 30/10/2012. A date that I'll never going to forget.

 

mestilah tak bole lupa. hari bersejarah tu. walaupun tak se'gah macam orang graduate for diploma, degree, master or even phD. at least, kami dapat merasa perasaan naik pentas siap pakai jubah lagi. i may sounds kebaruan, tapi memang itu perasaan aku. and apa yang membuatkan majlis graduasi ni special bagi aku, sebab aku berjaya dapatkan anugerah. haha! anugerah takdalah banyak sangat. tapi alhamdulillah, sebab apa yang aku inginkan tercapai. sebelum ni, aku memang berniat, 
 “aku mesti naik pentas ambil anugerah untuk pencapaian akademik waktu graduasi nanti sebab aku tahu aku takkan dapat anugerah untuk pencapaian kokum” 
alhamdulillah, tercapai. syukur kan? ketiga-tiganya aku dapat based on my academic performance. untung kawan lain, dapat anugerah kokum, dapat lagi anugreah akademik. rezeki masing-masing. anyway, cukuplah kan kat sni. nak cerita the whole story, macam esei pula post aku nanti. 

Here's some of the photos taken on that day.


the end.

Labels: , ,


0 CHEONSA